Συχνές ερωτήσεις

Ποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει το Medi ON;

To Medi ΟN παρέχεται από την INTERAMERICAN στους ασφαλισμένους της, δωρεάν. Για να μπορεί να λειτουργήσει το Medi ON, είναι απαραίτητος ο κωδικός ενεργοποίησης που δίνει η INTERAMERICAN.

Τι κάνω σε περίπτωση που έχω ξεχάσει τον κωδικό που όρισα;

  • Εγκαταστήστε ξανά το Medi ON, ανοίξτε το και στην αρχική οθόνη επιλέξτε «Σύνδεση».
  • Στην επόμενη οθόνη συμπληρώστε το email που είχατε δηλώσει στο Medi ON και πατήστε στην φράση «Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας». Σύντομα θα λάβετε ένα e-mail για να ορίσετε νέο κωδικό.
  • Στην επόμενη οθόνη κάντε κλικ στην επιλογή «Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας» και συμπληρώστε το email σας.
  • Στο μήνυμα που θα λάβετε στο email σας επιλέξτε «Ανάκτηση κωδικού πρόσβασης» και συμπληρώστε το νέο σας κωδικό. Βεβαιωθείτε ότι το μήνυμα ανάκτησης κωδικού δεν έχει μεταφερθεί αυτόματα στη λίστα με τα Ανεπιθύμητα μηνύματα (Spam/ Junk).
  • Χρησιμοποιήστε το νέο σας κωδικό για να συνδεθείτε ξανά στην εφαρμογή.
  • Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι ο κωδικός που είχατε λάβει από την INTERAMERICAN για τη δημιουργία λογαριασμού είναι μοναδικός και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά.

Δεν μπορώ να εγκαταστήσω σωστά το medi ON. Η εφαρμογή δεν ανοίγει.

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι «κατεβάζετε» την εφαρμογή κατ’ ευθείαν από το AppStore ή το PlayStore. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι η συσκευή σας έχει αρκετή διαθέσιμη μνήμη για να εγκατασταθεί η εφαρμογή. Για την εγκατάσταση απαιτούνται περίπου 20 Mb για συσκευές Android και έως 70Mb για συσκευές iOs.

Στη συνέχεια διαγράψτε την εφαρμογή από τη συσκευή σας (αν έχει γίνει εγκατάσταση) και καθαρίστε τη μνήμη cache καθώς και τα αποθηκευμένα δεδομένα. Αν δεν γνωρίζετε πως να ελέγξετε τη διαθέσιμη μνήμη, ή πως να καθαρίστε τη μνήμη cache ή/και τα αποθηκευμένα δεδομένα, μπορείτε να ανατρέξετε στον ιστότοπο του κατασκευαστή της συσκευής σας, στο σημείο που αναφέρει Υποστήριξη ή Support, για να πάρετε τις κατάλληλες οδηγίες.

Στη συνέχεια προσπαθήστε να εγκαταστήσετε ξανά το medi ON στη συσκευή σας. Αν παρ’ όλα αυτά εξακολουθείτε να μην μπορείτε να το εγκαταστήσετε, επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντας e-mail στη διεύθυνση medion@interamerican.gr, στο οποίο να περιγράφετε το πρόβλημα και τον τύπο της συσκευής σας.

Μπορώ να εγκαταστήσω την εφαρμογή σε άλλη συσκευή;

Σε περίπτωση που θέλετε να εγκαταστήσετε την εφαρμογή και σε άλλη συσκευή, στην αρχική σελίδα επιλέξτε «Σύνδεση» και πληκτρολογήστε το e-mail και τον κωδικό που είχατε επιλέξει εσείς κατά την αρχική σας εγγραφή.

Πώς θα δημιουργήσω το ιστορικό μου;

Η εφαρμογή θα σας ζητήσει το φύλο και την ημερομηνία γέννησής σας. Εάν επιθυμείτε μπορείτε επιλέγοντας το γράφημα με το πρόσωπο στην επάνω αριστερή γωνία να μεταβείτε στην οθόνη του ιστορικού, όπου αν το επιθυμείτε μπορείτε να συμπληρώσετε περισσότερες πληροφορίες για το ιατρικό σας ιστορικό. Με αυτό τον τρόπο βελτιώνεται η ακρίβεια της εφαρμογής.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το Medi ON για άλλο μέλος της οικογένειας μου ή ένα φιλικό πρόσωπο που δεν είναι ασφαλισμένο στην INTERAMERICAN;

Το Medi ON σας δίνει τη δυνατότητα να ρωτήσετε και για άλλα πρόσωπα. Μάλιστα κάθε φορά που θα τo χρησιμοποιήσετε, θα σας ρωτήσει αν η αξιολόγηση είναι για εσάς ή για κάποιο τρίτο πρόσωπο. Αν είναι για κάποιο τρίτο δηλώστε το ώστε το Medi ON να μην χρησιμοποιήσει για την αξιολόγηση αυτού του ατόμου τα στοιχεία που μπορεί να έχετε δηλώσει για σας.

Επιπλέον, επειδή η εφαρμογή καταχωρεί τα συμπτώματα που σημειώνετε, ώστε να βελτιώνεται συνεχώς η ακρίβειά της, είναι σημαντικό να αναφέρετε ότι η αξιολόγηση είναι για κάποιο τρίτο, ώστε τα συμπτώματα που θα δηλωθούν να μην συμπεριληφθούν στο δικό σας ιατρικό ιστορικό.

Υπάρχει περιορισμός πόσες φορές μπορώ να χρησιμοποιήσω το Medi ON;

Όχι. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Medi ON όσες φορές θέλετε και για όσες διαφορετικές αιτίες θέλετε, ακόμα και αν είναι μέσα στην ίδια μέρα.

Όμως έχει μεγάλη σημασία να κάνετε ορθή χρήση του Medi ON, δηλαδή σε περιπτώσεις που πραγματικά ένα περιστατικό υγείας απασχολεί εσάς ή κάποιο από τους οικείους σας και εισάγοντας τα πραγματικά συμπτώματα. Έτσι θα μπορείτε να έχετε μια καλύτερη και πιο ακριβή εκτίμηση του περιστατικού σας.

Σε ποιες γλώσσες διατίθεται το Medi ON;

To Medi ΟΝ διατίθεται σε δύο γλώσσες ελληνικά και αγγλικά. H εφαρμογή εγκαθίσταται αυτόματα στην γλώσσα που έχετε προκαθορίσει για την συσκευή σας. Σε περίπτωση που η συσκευή σας είναι ρυθμισμένη σε μία άλλη προκαθορισμένη γλώσσα τότε η εγκατάσταση θα γίνει αυτόματα στα αγγλικά. < /p>

Μετά την εγκατάσταση μπορείτε να αλλάξετε την προκαθορισμένη γλώσσα από τις ρυθμίσεις. Για τις ρυθμίσεις πρέπει πρώτα να επιλέξετε το γράφημα με το πρόσωπο (στην επάνω αριστερά γωνία της κεντρικής οθόνης) και μετά ρυθμίσεις/γλώσσα.

Σημειώστε ότι η εφαρμογή δεν μπορεί να λειτουργήσει με “greeklish”.

Πως θα χρησιμοποιήσω το Medi ON;

Εάν αισθάνεστε κάποια ενόχληση ή σύμπτωμα μπορείτε οποιαδήποτε ημέρα ή ώρα να γράψετε το κύριο σύμπτωμα στην αρχική οθόνη. Καθώς θα πληκτρολογείτε το κύριο σύμπτωμα, το Medi ON θα σας προτείνει κάποιες εναλλακτικές με βάση ότι πληκτρολογείτε. Μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε εναλλακτική, ή αν θέλετε να περιγράψετε κάτι διαφορετικό από τις εναλλακτικές που προτείνονται, μπορείτε να συνεχίσετε την πληκτρολόγηση. Αν η εφαρμογή δεν μπορεί να αντιληφθεί το σύμπτωμα που αναφέρετε, ξεκινήστε τη διαδικασία ξανά περιγράφοντας το σύμπτωμα διαφορετικά.

Στη συνέχεια το Medi ON θα σας κάνει κάποιες ερωτήσεις που μπορείτε να απαντήσετε με «Ναι» ή «Όχι». Αν δεν γνωρίζετε την απάντηση, ή δεν μπορείτε να καταλάβετε την ερώτηση, αφήστε κενή τη συγκεκριμένη ερώτηση και προχωρήστε στην επόμενη. Στο τέλος των ερωτήσεων πατήστε «Συνέχεια». Στην επόμενη σειρά ερωτήσεων έχετε περισσότερες δυνητικές απαντήσεις από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε. Σε αυτές αν δεν γνωρίζετε την απάντηση, ή δεν καταλαβαίνετε την ερώτηση επιλέξτε «Δεν ξέρω».

Στο τέλος της αξιολόγησης θα σας δοθεί αναφορά με τις πιθανότερες αιτίες που μπορούν να προκαλούν τα συμπτώματα που έχετε, σε ποια ιατρική ειδικότητα εμπίπτουν και πόσο σύντομα πρέπει να ενεργήσετε για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα. Αν θέλετε, μπορείτε να επιλέξετε το εικονίδιο στο επάνω δεξιό μέρος της οθόνης για να δείτε ποιες ερωτήσεις απαντήσατε θετικά και ποιες αρνητικά.

Η αναφορά αυτή θα διατηρείται στο προσωπικό σας αρχείο, ώστε να είναι στη διάθεσή σας όποτε την χρειαστείτε. Αν επιθυμείτε περισσότερες πληροφορίες για μία πάθηση, μπορείτε να την επιλέξετε και θα εμφανιστεί μία σύντομη περιγραφή της. Τέλος, αν επιθυμείτε μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη «Γραμμή Υγείας» της INTERAMERICAN, είτε με chat ή μέσω τηλεφώνου επιλέγοντας το αντίστοιχο κουμπί στο κάτω μέρος της οθόνης.

Υπάρχει περιορισμός σε ποιες περιπτώσεις μπορώ να χρησιμοποιήσω το chat;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με chat οποιαδήποτε φορά χρησιμοποιήσετε το Medi ON χωρίς κανένα περιορισμό. Σημειώστε ότι προς το παρόν, οι γιατροί θα μπορούν να απαντούν στις ερωτήσεις σας στο διάστημα από τις 8:00 έως τις 20:00, κατά τις εργάσιμες ημέρες.

Πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσω το Medi ON;

Στόχος μας είναι να δίνουμε στους ασφαλισμένους μας πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας υψηλής ποιότητας και γι’ αυτό εξασφαλίσαμε για σας το Medi ON. Αν όμως δεν επιθυμείτε να το χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να μην το εγκαταστήσετε καν στην συσκευή σας.

Γιατί να μην κάνω απευθείας επίσκεψη σε γιατρό;

Το Medi ON σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά την επίσκεψή σας σε γιατρό. Όμως χρησιμοποιώντας την εφαρμογή μπορείτε άμεσα, οποιαδήποτε στιγμή, οποιαδήποτε μέρα και από όπου κι αν βρίσκεστε να έχετε μια πρώτη εκτίμηση για τα συμπτώματα που σας ανησυχούν, καθώς και το βαθμό σοβαρότητας της κατάστασης. Επίσης, σε περίπτωση που το θελήσετε μπορείτε να επικοινωνήσετε με γιατρό της Γραμμής Υγείας είτε μέσω chat ή μέσω τηλεφώνου, ώστε να συζητήσετε τα συμπτώματα που έχετε αναφέρει. Το Medi ON είναι ένα εργαλείο που θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε για τα επόμενα βήματα και τις επιλογές σας με στόχο την καλύτερη και πληρέστερη διάγνωση.

Φαίνεται ότι το Medi ON δεν μπορεί να καταλήξει σε συγκεκριμένο πρόβλημα.

Αν η εφαρμογή δεν μπορεί να καταλήξει σε συμπέρασμα, ξεκινήστε τη διαδικασία ξανά περιγράφοντας το κύριο σύμπτωμα με διαφορετικό τρόπο. Αν η εφαρμογή και πάλι δεν μπορεί να καταλήξει σε συμπέρασμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Γραμμή Υγείας είτε μέσω chat ή μέσω τηλεφώνου.

Δεν μπορώ να καταλάβω την πάθηση που αναφέρει το Medi ON

Αν επιλέξετε οποιαδήποτε από τις παθήσεις που η εφαρμογή δείχνει ως πιο πιθανές, θα μπορείτε να δείτε ορισμένα στοιχεία που έχουν στόχο να σας βοηθήσουν να καταλάβετε καλύτερα την πάθηση. Αν και αυτές οι πληροφορίες δεν είναι αρκετές για να σας βοηθήσουν, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Γραμμή Υγείας είτε μέσω chat ή μέσω τηλεφώνου, ώστε να σας εξηγήσει αναλυτικότερα ένας γιατρός.

Ποια στοιχεία καταγράφει η εφαρμογή;

Η εφαρμογή καταγράφει και διατηρεί τα εξής στοιχεία:
  • Όνομα/ψευδώνυμο, διεύθυνση e-mail και κωδικό που θα δηλώσετε, φύλο και ημερομηνία γέννησης.
  • Τα στοιχεία που τυχόν συμπληρώσετε στο προφίλ σας (π.χ. ύψος- βάρος, ιατρικό ιστορικό).
  • Τις ερωτήσεις που σας θέτει κάθε φορά που χρησιμοποιείτε την εφαρμογή καθώς και τις απαντήσεις σας, έτσι ώστε να μπορεί να σας δίνει ακριβέστερη εκτίμηση κάθε φορά που θα την χρησιμοποιείτε.

Τα στοιχεία που θα εισάγω στην εφαρμογή, ή οι απαντήσεις που θα δώσω κοινοποιούνται στην INTERAMERICAN;

Όχι, η INTERAMERICAN δεν ενημερώνεται για την χρήση της εφαρμογής, ούτε για τα στοιχεία που έχετε εισάγει στην ερφαρμογή.

Αν όμως επιλέξετε να επικοινωνήσετε με γιατρό της Γραμμής Υγείας για να πάρετε μία ιατρική συμβουλή μέσω Chat, τότε όλα τα στοιχεία που έχετε συμπληρώσει μεταφέρονται αυτόματα στον γιατρό της Γραμμής Υγείας έτσι ώστε ο γιατρός να έχει ολοκληρωμένη εικόνα για την υγεία σας και να μπορεί να σας καθοδηγήσει σωστά.

Μπορώ να ζητήσω να διαγραφούν τα στοιχεία μου ή να σταματήσει η επεξεργασία τους;

Βεβαίως, οποιαδήποτε στιγμή μπορείτε να ζητήσετε να διαγραφή του λογαριασμού σας. Με αυτό τον τρόπο θα διαγραφούν όλα τα στοιχεία που έχετε δώσει στην εφαρμογή και θα σταματήσει η όποια επεξεργασία τους. Όμως πρέπει να γνωρίζετε ότι σε μία τέτοια περίπτωση δεν θα μπορείτε πλέον να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή και δεν θα μπορείτε να πάρετε μία εκτίμηση.